Na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našoj web trgovini, imate pravo na reklamaciju, zamjenu ili na povrat novca (sukladno uvjetima definiranim Zakonom o zaštiti potrošača)
Povrat novca vršimo u roku 14 dana od dana kupljene robe. Kupac je dužan pismeno zatražiti povrat   i obavezno mora priložiti račun uz zahtjev za povrat novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakiranja paketa prilikom povrata novca niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrijednost robe.
Kupac je dužan fizički pregledati proizvod prilikom primitka a ne duže od 14 dana te prijaviti vidljive nedostatke. Naknadne reklamacije na izgled proizvoda ne uvažavamo.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku 14 dana od sklapanja koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor, na trajnom mediju.
PREUZMI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ➜
U slučaju da Korisnik raskine ugovor o kupnji usluge (članarina za teretanu, grupne programe, dijagnostiku, usluga osobnog trenera), obvezan je platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora, osim ako je drugačije dogovoreno s Tvrtkom.
Otkazni rok u slučaju raskida ili otkaza ugovora od strane Korisnika usluga traje 30 (trideset) dana, a počinje teći od 1. (prvog) dana mjeseca koji slijedi nakon mjeseca u kojem je isti iskazan.
Korisnik može otkaz i/ili raskid ugovora iskazati osobnim dolaskom u bilo koju teretanu Tvrtke uz predočenje osobne iskaznice i potpisivanjem zahtjeva ili popunjenim obrascem upućenim na mail Tvrtke.
Roba koja se vraća mora biti uredno zapakirana u originalnu ambalažu s priloženim računom.
U situacijama gdje sumnjamo u mogućnost zlouporabe ovih pogodnosti zadržavamo istražiti predmet i pismeno odgovoriti na zahtjev unutar 14 dana od zaprimanja zahtjeva.
Proizvodi prilikom povrata ili zamjene moraju biti u originalnoj ambalaži u kakvoj su kupci dobili robu prilikom kupnje, uredno zapakirani. U slučaju da kupac inzistira na zamjeni bez ambalaže, zaračunati ćemo dodatne troškove zbog proizvoda bez ambalaže u iznosu 20% vrijednosti artikla.
U slučaju da je proizvod neuredan, prljav, preuređivan, mijenjan, skraćivan, produžavan ili slično, odnosno ako se razlikuje od stanja u kojem je kupljen, ne odobravamo zamjenu niti povrat novca.
U slučaju da proizvodi prilikom upotrebe unutar 30 dana postanu nefunkcionalni, imate pravo na reklamaciju. Kupac je dužan osigurati dostavu robe na adresu s koje je dobio paket. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtjev. Zadržavamo pravo pregleda proizvoda i mogućnost da proizvod osposobimo za upotrebu unutar 30 dana. U slučaju da proizvod nismo u stanju osposobiti, kupac će dobiti isti proizvod a ako kojim slučajem takav isti proizvod nemamo na lageru, najsličniji tom proizvodu (gledajući plaćenom cijenom i skupinom).
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
U slučaju kupnje usluge (članarine za teretanu, grupne programe, dijagnostiku, usluga osobnog trenera) raskid ugovora o uslugama prema članku 86. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022 ) povlači za sobom plaćanje svih preostalih dugovanja prema Tvrtki.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, ili koristeći obrazac za jednostrani raskid ugovora. Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe.
PREUZMI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA➜
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.
Ispunjeni ugovor za jednostrani raskid ugovora poslati elektroničkom poštom na Email Tvrtke ili običnom poštom na adresu:
Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Ako niste zadovoljni radom odjela za kupce unutar tvrtke, molimo Vas da nas izvijestite o predmetu na email adresu:
Prema zakonu o zaštiti potrošača kupci imaju pravo na prigovor u pisanom obliku na adresu: Tvrtka, Adresa Tvrtke. Odgovor na prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora
Ako kao kupac smatrate da su vaša prava povrijeđena, svoje pritužbe možete nam uputiti putem e-mail adrese  Diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme Europske komisije. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta Kupac može pristupiti putem poveznice:  
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.
