Popunjenost:
Trenutno nema podataka
Menu

Česta pitanja

Dosad nisam bio član Fitness centra Joker (u daljnjem tekstu FCJ) i kupio-la sam članarinu preko weba. Što moram sljedeće učiniti?

  • S potvrdom o uplati u printanom ili elektronskom obliku (na mobitelu) javite se na recepciju, gdje će vas čekati članska iskaznica i račun. Za nove članove, na recepciji je potrebno podmiriti trošak izrade iskaznice 3 EUR.

Postojeći sam član FCJ i kupio-la sam članarinu preko weba. Što moram sljedeće učiniti?

  • Ništa, ukoliko ste koristili isti mail prilikom upisa i plaćanje članarine webom. Vaša uplata je automatski obnovila članarinu na vašoj postojećoj kartici FCJ. Račun za kupnju članarine preuzmite na recepciji.

Postojeći sam član FCJ, ali članarina se nije automatski obnovila kad sam ušao-la u gym. Zašto?

  • Ukoliko je plaćanje prošlo, a članarina se nije ažurirala na kartici, najvjerojatnije niste registrirani u članskoj bazi FCJ s mailom koji ste koristili prilikom kupnje. Pošaljite e-mail na ili se javite djelatnicama na recepciji koje će ručno ažurirati vaše podatke u bazi članstva kako bi se pri idućim plaćanjima članarina automatski ažurirala.

Kupio sam članarinu preko weba, kad mi počinje teći članstvo?

  • Članstvo se automatski produljuje ili aktivira u trenutku kad kad vam na mail stigne potvrda webshopa da je članarina plaćena, dakle od dana kad ste platili članarinu.

Koliko je sigurno plaćanje putem vašeg webshopa?

  • Za online plaćanja koristimo WSPay - siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima.

Kako funkcionira automatska naplata članarine/pretplata na 12 mjeseci?

  • Ukoliko odaberete opciju automatskog produljenja članarine tijekom 12 mjeseci, s vaše kartice će se, nakon kupnje te opcije članarine, svakoga mjeseca tijekom sljedećih 12 mjeseci automatski naplatiti iznos mjesečne članarine. Svaki put kad se članarina obnovi na vaš mail stići će potvrda o kupnji članarine, a nakon što ste jednom uneseni u bazu članova, članarina će se na vašoj članskoj kartici FCJ automatski obnavljati.

Što moja pretplata/automatska naplata uključuje?

  • Uključuje nesmetano i bez prekida korištenje članarine (za opciju koju ste odabrali) tijekom 12 mjeseci, počevši od dana kad ste se pretplatili te naplatu članarine po uvjetima opcije koju ste odabrali, a prema cjeniku koji je bio aktualan u trenutku prve kupnje. Cijena usluge se ne mijenja za cijelo vrijeme trajanja pretplate.

Obnavlja li se moja pretplata automatski?

  • Pretplata se obnavlja automatski tijekom 12 mjeseci od kupnje. Nakon isteka 12 mjeseci, pretplata automatski istječe te je nije potrebno otkazivati.

Mogu li otkazati svoju pretplatu?

  • Pretplata se može otkazati u svakom trenutku, ali sukladno članku 86. Zakona o zaštiti potrošača, FCJ nema obavezu na povrat troškova kupcu/korisniku članarine. Eventualni povrat novca članovima FCJ razmatra od slučaja do slučaja, ovisno o tome je li član zbog objektivnih okolnosti (bolest, jača ozljeda, trudnoća) na dulje vrijeme onemogućen koristiti usluge FCJ.

Na koji način se pretplata može otkazati?

  • Ugovor se može jednostrano raskinuti u roku 14 dana od sklapanja koristeći obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor, na trajnom mediju.
  • PREUZMI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA 
  • Pretplata se može otkazati u svakom trenutku, ali sukladno članku 86. Zakona o zaštiti potrošača, FCJ nema obavezu na povrat troškova kupcu/korisniku članarine.

Za koliko će se produžiti pretplata ako je ne otkažem?

  • Pretplata traje 12 mjeseci od trenutka kupnje. Nakon toga se automatski otkazuje i nije je potrebno posebno otkazivati. Ukoliko nakon isteka roka od 12 mjeseci od kupnje želite obnoviti pretplatu, potrebno ju je ponovno kupiti.

Što se događa ako kupim automatsku obnovu članarine kroz cijelu godinu s karticom kojoj istječe rok valjanosti prije isteka tih godinu dana?

  • U slučaju da rok valjanosti kartice kojom ste platili članarinu istječe prije isteka pretplate, na mail vam stiže obavijest da naplata nije prošla te da se članarina neće obnoviti. U tom slučaju, korisnik se mora ponovno učlaniti s pretplatom na sljedećih 12 mjeseci jer se postojeća članarina otkazuje. Stoga je važno da se pretplaćujete s karticom koja vrijedi najmanje 12 mjeseci od trenutka učlanjenja.

Student sam i ne mogu kupiti članarinu preko weba uz posebne uvjete za studente, zašto?

  • Trenutno nismo u mogućnosti automatski provjeravati valjanost dokumenata kojima dokazujete studentski/učenički/umirovljenički status. Zato se takve vrste članarina mogu kupiti samo na recepciji FCJ uz valjani dokument.

Zašto ne mogu putem weba kupiti više članarina odjednom?

  • Članarinu putem weba kupujete kao korisnik s jedinstvenom e-mail adresom koja služi da vas identificira u sustavu. Zato svaka kupnja članarine mora biti vezana za pojedinačnog korisnika članarine.

Želim kupiti članarinu za drugoga člana obitelji, moram li kupnju obaviti sa svojim mailom ili s mailom onoga koji će članarinu koristiti?

  • Trebali biste kupiti članarinu s mailom osobe koja će članarinu koristiti, tako da se ta osoba registrira kao korisnik u našoj članskoj bazi.

Želim promijeniti podatke o korisniku članarine koju sam kupio-la, kako to mogu učiniti?

  • Pošaljite e-mail na ili se javite našim djelatnicama na recepciji FCJ koje će unijeti izmjene.

Želim kupiti pretplatu na tvrtku, mogu li dobiti R1 račun?

  • Možete - nakon što obavite kupnju, djelatnice na recepciji vam mogu i naknadno izdati R1 račun na upit.

U kojoj valuti se vrši naplata?

  • Naplata za sve transakcije vrši se u EUR